2008-10-03
 18:32:15

Ullared

En kvinna och en man råkar krocka med sina bilar. Båda bilarna blir totalt förstörda, men otroligt nog blir ingen av dem skadad. När de efter ett tag lyckas ta sig ut ur bilarna är det kvinnan som säger något först:
- Så, vi överlevde båda två. Vilken tur! Det måste vara ett tecken från Gud på att vi skulle mötas och leva tillsammans resten av våra liv.
Mannen svarar blixtsnabbt:
- Du har helt rätt. Så måste det vara!
Kvinnan fortsätter:
- ... och titta här - ännu ett mirakel! Hela min bil har blivit totalt förstörd, men vinflaskan som jag köpte igår gick inte sönder. Låt oss dricka en skål för att fira!
Kvinnan räcker över vinflaskan till mannen som dricker några djupa klunkar och ger tillbaka flaskan med ett leende. Sedan skruvar hon på korken igen.
Mannen frågar:
- Ska inte du ha något?
Kvinnan blinkar mot mannen och svarar:
- Nej, jag tror att jag väntar tills polisen har kommit...  :)


Hejsan :)
Gud! är snor förkyld. Icke roligt!
Var i ullared idag. Köpte några tröjor, underkläder, hårfärg och massa annat.
Hahahahaha, ibland undrar jag hur folk är funtade!
När vi hade varit på nedervåningen och kom upp, stod
Emma å Linnea G å stirrade på Linnea G's vagn.
HAHAHAH, nån jävel hade satt ihop hennes vagn med en annan x)
jag tyckte det var sjukt roligt, men det gjorde inte dom andra xD

Dom jävlarna blåste mig på en 5a xD för det var bara jag som hade mynt till
vagnarna. Dom bytade ut 10an mot en 5a xD HAHAHAHAH!

Och sen kom jag å tänka på!
en gång när jag å Desideria -.- satt på knutan och väntade på något
 kom det fram en man till oss, som blödde ifrån huvet?! :S
och sa :
- Ursäkta mina damer, men jag måste få be er att dra åt helvet :)
EMH!?  sen gick han bara.. jag började så klart garva men ja xD

Konstiga människor finns det många av :)
Jobbiga människor finns det också många va!!!



 

"Sex är det roligaste jag varit med om utan att skratta."
  Woody Allen

"Det bästa en kvinna kan göra är att gifta sig med en arkeolog, för ju äldre hon blir desto mer intresserad blir han."
  Agatha Christie 1890-1976


emma

åhhh!!!!! ullared dit vill ja också =) <33


Jessi

Kul med ullared :D



PUBLICERAT: 2008-10-04, 12:06:01 | URL: http://jessi91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: