2008-10-24
 15:10:31

Svarta tårar..

Mår verkligen inte bra! Hur fan kunde allt detta hända?
Trodde att jag hade världens sämsta dag igår!
Men då hade jag ju inte upplevt denna dagen ännu..
Den blev ännu värre..
Sluta Grina Ida..

Har 10000 tankar i huvet.. orkar inte vara ledsen!

Ska snart börja packa inför körlägret som e ikväll till söndag..
Och sen på söndag, ska jag väll träffa Marcus ett tag..
Vilket verkligen kan behövas :( orkar inte mer...

På måndag åker vi till Polen.. har längtat som satan!
men nu känns det bara jobbigt.. kanske för att jag är
på dåligt humör, vet inte.. Vill inte få det förstört pga er..

några förslag på vad man kan göra när man inte mår bra? "/

FN idag.. Hade olika stationer i skolan idag.. inte så värst kul precis :S
men men.. sen efter det stack jag, Dess å Jossan å träna..
vilket blev, ganska misslyckat xD men man blev trött iallafall x)

ajja.. har jätte mycket känslor, men inga ord.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: