2008-10-18
 11:35:41

Kontraktungdomsdag.

"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."




Hej :)
har precis gjort v mig, ska in till stan om nån timme.
ska på kontraktungdomsdag med ug/kören.
Ska va med Gabriel hela dan typ, trevligt :)
det e typ en lek dag, som handlar om en kristen snubbes resor xD
men iallafall. det ska bli kul, de bjuder på mat och en hel dag med
skojj skojj. konsert ikväll bl a.

Ajja, fick mina linser i förrgår, sicka problem jag fick med vänstran xD
den skav som satan, men det känns bättre nu..
Och igår mådde jag skit. Hade huvudvärk hela dan och kände mig jätte yr..
eller känner mig fortfarande yr :S skit jobbigt, kan inte ens böja mig ner
utan att det känns som att jag ska svimma...

På måndag äre skola igen  :)? :(? vet inte hur jag känner inför det..
E faktiskt ganska förvånad över att vi inte har pratat ännu..lr om det..
Btw, Timothy saknar oss iallafall :D lawl, det sa han på bussen i onsdags x)
eller han saknade iallafall mig. =D lol?

när vi var hos mormor i söndags så målade jag hennes naglar..
tror du inte att jag spiller RÖTT nagelack på benet? på VITA byxor....
jo tjena.. det gick inte bort, varken i tvätten eller med nagelackborttagningsmedel. SUCK"
så, då klev smarta Ida in, om nu nagelack inte går bort.. så får jag måla med vitt nagelack
över det röd :D wihu. tänkt och gjort. Så nu syns det mindre iallafall :)

Ska platta håret nu.. och sen hitta mina nycklar. Good luck u know.

puss :*


"Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: