2008-10-04
 21:40:06

I guess, Im gonna be alright

"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig."

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."
"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."
"Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok."

"De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar."


/ Bara för att jag tycker om kloka ord.

Hej.
Fan, denna dagen har inte varit bra...
Går dagen slutade i bråk mellan mig å mamma.. Denna dagen började med bråk mellan mig mamma och pappa.
Det handlade om samma sak, men fan va trött jag blir... Föräldrar kan verkligen vara en pina i röven. Dom lyssnar sällan och förstår sig inte på mig. Och varje gång vi bråkar måste jag alltid hålla käften å ta emot skit, för öppnar jag käften blire bara värre. SHOHEJ!
Ajja, det har väll löst sig antar jag. Men jag tänker inte ändra mig för det.

Saknar dej marcus :( as mycket.. ! men det förstår inte föräldrar.. dom får
ju träffa varann varje jävla dag.  Flytta hemifrån snart? ;)
kanske inte...
fastän att man bråkar med sina föräldrar så äre dom man älskar och litar på mest..
i det flesta lägena!?

Imorron ska man upp kl halv 8 -.- ska sjunga i kyrkan..
vafan måste de vara så tidigt för? xD kommer vara as trött..
OCH, jag har fått utegångs förbud hela nästa vecka. SKIT KUL JU :@
eller vare bara som mamma sa när hon var arg.. får se :S

"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut."

Im gonna be okey
I guess,Im gonna be alright
With my family here beside me
My family is here to guide me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: