2008-10-13
 13:23:59

Grundskolan...

Jag blir tokig.. kan inte sluta tänka på det..

Jag saknar grundskolan.. jag saknar högstadiet, eller iallafall 9an..
Anna, Zandra, Becca och ni andra.. vart fan tog allt vägen?
Allt var så mycket bättre för 2år sen.. känns som att allt har förändrats..
Jag har förändrats..

Jag tycker om min nuvarande skola jätte mycket, men det händer FÖR mycket.
hela min vecka är fullplanerad.. och jag hatar det! men samtidigt tycker jag om det,
för jag hatar att inte ha något att göra... konstigt?

Jag saknar det så jävla mkt.. nu känns det som att man alltid har fullt upp
och inte har tid med det man vill göra.. suck!
vad fan ska jag ta mig till? och det som hände igår kväll.. jo, tjena.. hände sånt
för 2 år sen? nej, eller hur..
Allt har förändrats.. jag vill tillbaks...

FUCK DETTA :@ ge mig vinter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: