2008-10-02
 15:44:45

Hej?

(Barnförbjudet)
En man skulle resa bort på kurs, men för att försäkra sig om att frun inte skulle vara otrogen köpte han henne en dildo. Han köpte en magisk voodo-dildo som man bara behövde tala om vart den skulle, så var den direkt där och vibrerade. Kvinnan blev överlycklig och sa:
- Voodo-dildo, in i min mus!
Hon fick orgasm efter orgasm. Men på morgonen när hon sa:
- Voodo-dildo, ut ur min mus!... så lydde den inte.
Den kunde bara ta emot fyra kommandon från en och samma person, men det visste inte frun. Hon åkte genast till sjukhuset för att få hjälp. Hon körde dock för fort och blev stoppad av polisen. När han frågade varför hon körde så fort svarade hon:
- Jag har en voodo-dildo mellan benen som jag måste få ut!
Polisen började garva där han stod framåtlutad och sa:
- Det var den sämsta ursäkt jag någonsin hört! Voodo-dildo?!... in my ass....!

HAHAHAHAHAHAHAHA! IN MY ASS, HAHAHAHA.
för er som inte fattar.. ja, det e ju synd om er..

Hej :)
kom precis hem från praktiken.
fick sluta tidigare idag. Är lite förkyld..
Annsophie kom till min praktik idag:D ( min lärare)
det gick skit bra! satt å malde på som satan kändes det som..
trodde att jag skulle bli helt stum när hon kom, men nej då ;)
har berättat om allt jag har lärt mig :D å min handledare satt
å berättade hur duktig jag är. STOLT :D hehe.
Ajja, nog med skrytandet -.-

Ska snart på piano och sen ska jag till kören:)

Det e fredag imorron :D ULLAREED!
Och efter det ska jag förhoppningsvis åka hem till Marcus.

Usch.. är inte på humör för någonting.. känner mig hängig och förkyld
Typiskt!

Ta ditt ansvar någon jävla gång.. orkar inte alltid ta skit ifrån dig.
Du tror att allting kommer lösa sig för eller senare, men fuck heller.


keep talking that mess, thats fine
Could you walk and talk, at the same time?


emma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: