2008-10-07
 22:02:35

Tisdag

Do you remember when you were 7?
And the only thing that you wanted to do
Was show your mum that you could play the piano
Ten years have passed
And the one thing that lasts
Is that same old song that we played along and made my momma cry


Hej
Började praktiken idag klockan 4 och slutade kl 9
känns ganska drygt att jag börjar halv 8 imorron.. känns som att man är på praktiken hela tiden. kul?

Var på kören igår :) haha, treevligt. Gabriel e rolig xD
vi ska va på kontraktsungdomsdagen tsm..
Och vi ska sjunga med vuxen kören på söndag.. wihu.. Och imorron äre UG med Emma ;)

Hah. en gubbe på hemmet måste man passa sig för xD
Kommer fan inte våga gå in där själv. Han kan ligga å ***** under täcken när man kommer in där.
Inte för att jag har vatt med om det.. men ändå xD yääk?

Känner mig helt slut. Vill ha lov! JUL LOV!  på höstlovet blire ju inte så mkt avslappning..
ska på körläger OCH Polen..  så får väll vänta å sova tills vi får jullov..
Vill inte tillbaks till skolan.. Vill inte :S vill byta klass.. byta skola? :P
nae :( triivs på skolan.. men vill byta klass..

vet inte ens hur livet känns nu.
Min familj... ja min familj, vet inte ens var jag ska börja..
känner mig bara irriterad på dom..
Marcus? hör av dig mer innan jag blir tosig!
vänner? njah. Dom man har är ju dom bästa.. Men resten kan ju fara å flyga..

RICKARD, JAG SAKNAR DEJ  ses snart?

Btw jag fyller år den 4nov, vilket är snart (A)

Blir så jävla irriterad på självupptagna människor... som inte bryr sig för fem öre om andra..
Människor som kan stå å snacka skit om en person "inför" den.. ( en äldre tex )
blir irriterad på människor som inte vill andras människors bästa.. sånna som tror att dom
är perfekta och inte kan berömma andra... ORKA


emma


emma

nu råka ja göra så igen kommentera utan ng text :S men jag har en gubbe som typ gör samma, drar fram den ur blöjan o kissar o sånt haha vid matbordet :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: