2012-10-28
 05:16:29

28/10 - 2012

Halloj!
Trodde jag skulle vara frisk vid detta laget, men nej.

Var hos doktorn i onsdags. Hon tittade på mig och lyssnade i typ 20sek sen hade hon bestämt sig för att jag var frisk. "Det finns värre saker.." Sa hon bara. Trevlig människa!

Natten till igår, lördag, då fick jag nog. Åkte till en annan doktor under dagen och hon kollade i halsen, näsan osv. Hennes första fråga var "varför har du inte sökt för detta tidigare?!"
Men det hade jag ju...
Har en kraftig öroninflammation som har spridit sig till halsen för den gått så lång tid..

Nu är kl 5 på natten å jag vaknade nyss
Med helt igen limmade ögon och de gjorde ont. Tack, ögoninflammation :/
Men började med penicillin igår, så förhoppningsvis går de över om någon dag!

Sov gott allihop!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: