2012-01-07
 19:28:50

7 jan, ikea & spel

Hejsaan :)
Igår var en sån kväll när jag egentligen inte orkade
göra nånting, men var ändå rastlös då jag legat till sängs
i typ 2 dar. Så jag å Kalifa åkte till Hyllinge och träffade
Sami och Emilie. Emilie har slutat röka, duktiga tös! håller tummarna <3
Sara skulle ju också sluta, men får se hur de blir ;) tihi <3

Innan idag var jag å hjärtat på Ikea :) vi köpte salladsslunga,
salladsbestick, kudde och nått mer som jag inte kmr ihåg..
Jo förvaringsburkar!! Längtar tills vi får en lägenhet!

Sen åkte vi hem till mig och spelade sällskapsspel med min familj :)
Roligt roligt!

Nu gör vi mat och jag tittar på Mumien. Om en halvtimme börjar Gladiatorerna :D
Yeeye!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: