2012-01-05
 16:51:13

5 jan filmfilmfilm

Varför skriver jag inte när jag har massor att skriva om!?
Jo, för jag mår bra! När jag mår bra (psykiskt), alltså när jag
är lycklig så pallar jag inte "skriva av mig" Haha men ja..

Kanske ska utväckla nyårs kvällen lite?
Som många kanske har förstått så var jag och Emilia
ovänner innan. Pga Marcus Boysen faktiskt.
Vi var vänner från början men sen hände de massa skit ooch
vi snea totalt. Men den 25 dec var jag å Kalifa på fest hos Sami,
då kom Emilia. Fy fan vad jobbigt det kändes först, men det när vi
började prata så lyckades vi reda ut allt. SÅ SJUKT SKÖNT! För hon är
en riktigt jävla härlig tjej!
Så på nyår firade hon med oss hos Sami, sjukt roligt hade vi!
Jag skulle aldrig ha blandat rosa pantern drinkar, för de slutade
med att alla ville ha.. haha!

Någon som var på mellandagsredan?
Vi var.. typ 4 gånger? Jag köpte iaf 3 tjocketröjor till Kalifa och
3 koftor, leggings och en tröja till mig själv :) NAAJJS.

Såg precis "Whats your number" Väldigt bra måste jag säga! :)
Nu ska jag se " jag saknar dig".
Om 1 ½ timme kommer Kalifa hem :D Sitter på sängen och väääntar!

nåja, ska inte överbelasta er nu, de kommer fler inlägg senare!

Ida & Emilia






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: