2012-01-18
 18:45:09

18 jan, akupunktur

Vikade som syslöjdslärare idag också. Samma sak imorgon!
Var hos sjukgymnasten efter jobb och fick akupunktur. 220 kr för 30 min!!
rena rånet ju! Just eftersom jag ska göra de ett par gånger till.. Men men!
Sitter å väntar på Kalifa. Försöker hjälpa Binta med en läxa ^^
de går ju framåt..

Har känt mig rätt så deppad sista tiden. Börjar lätt gråta utan anledning och
jag har iprincip illamående tankar om mig själv.
Förhoppningsvis ska det vända nu när vi har slutat med allt skräp och
börjat med träning!
blir upprörd över småsaker och reagerar starkt på mycket som jag inte gjort innan.
Mycket går ut över Kalifa, tur han är stark som kan ta det och försöker
få mig att tänka på annat.

Har haft huvudvärk från och till i en vecka nu. Inte okej!!

Blev irriterad som fasen förra veckan.. Är så anti brudar just nu!!
vet inte om jag kan förklara varför.. Känner bara att tjejer
ska ge fan i killar som är upptagna!! Skriv inte olämpliga saker
till en kille som har flickvän.

Tycker denna texten stämmer för bra:

"Dagens förhållande består av 4 personer.
De två som är tillsammans, ett ex som har insett
vad den förlorat och gör allt för att förstöra,
och en "vän" som egentligen vill ha din partner
och hoppas att de tar slut!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: