2012-04-03
 16:06:37

here we go again

Nu ska det börja skrivas igen!
Bloggande är som tränande har jag märkt. Jag är väldigt aktiv korta perioder
sen glömmar man 3 dagar, sen 4, sen 5 och sen struntar man i det. Tyvärr..
Men nu ska jag skärpa mig! Både med träningen och bloggandet ;)

Livet flyter på.. Jag vikarierar fortfarande som grundskolelärare
och har fått sommarjobb inom äldre vården i Hbg. Det blir nog fregatten!
Längtar, ja.

Jag å Kalifa har aktivt börjat söka lägenhet nu. Vi tänker nog börja
med en 1a eller en liten 2a. Vi behöver inte så mkt plats, bara vi
får något eget. Ett eget kök och eget badrum, himmeln!
Söker i Helsinborgområdet. Dalhem, Miatorp, Elineberg som
det ser ut nu. Stör mig sjukt mkt på de där med "dagar" som kötid
på Helsingborgshem. Jag har mellan 500-600 dagar,
vilket tydligen är rätt litet. Så man får vänta på att få en visning tills
man är en av de få som har högst kötid.. suck? Så jag har börjat
kolla mycket på blocket och kolla runt på olika hyresvärdar.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: