2011-10-23
 21:48:42

helg!

Har haft lösnaglar nu de senaste veckorna, så har varit
ganska kass på att skriva på en dator xD fick klippa ner dom
för några dagar sen då dom var fööör långa!!

Ifredags spelade jag å kalifa biljard tillsammans med Mattias och Helena :)
Mkt trevligt! Sen tog vi en milkshake på max å sen åkte vi hem till
dom i mörarp. Sååå fin lägenhet dom har! så avis vi blev :D

Igår var vi först hos marco, han hade fest så hälsade på lite folk ;)
Sen stack vi, Anna & Dennis, Sami & Emelie, Amir och Oskar? & 2 till på spökjakt :)
Vi åkte till ett slott som alla vet är hemsökt. Rätt kusligt, men ändå inte..
Killarna skrämde ju upp varandra xD
Idag har vi firat pappa eftersom han fylde år i fredags :)

Har jag berättat att jag har vikarierat lite på strövelstorps skola? :)
I veckan hade jag på måndagen en 2a, på torsdagen var jag svenskalärare
för högstadiet och på fredagen hade jag en 4a :)
På tisdag ska jag vara spanskalärare, på torsdag ska jag ha en 3e klass och
på fredag ska jag ha hemkunskap ;)
NAJS :D

Nu ska jag å Kalifa myspysa å se på film!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: