2011-06-20
 08:56:42

Knacka!?!

Föräldrar, säger jag bara...¨Dock inte mina xD
Vet inte ens om jag vågar berätta dehär. Men antar att de händer
dom flesta då å då.
Igår eftermiddag när jag och min kära pojkvän var lite kärleksfulla
med/mot varandra, så försökte hans kära moder gå in i rummet
för det var telefon till Kalifa. Jag är sååååå glad att jag hade sprungit och
låst hans dörr. Annars hade jag aldrig kunnat se Annette i ögonen igen.
Hon har kommit inrusandes förut med olåst dörr, men då vart det beg mörkt
i rummet och vi hade täcke.. Men igår var det lite varmt...
Shit, när vi skulle ta ett snack med henne på kvällen om att hon måste knacka
och vänta, så säger hon typ " Ja, men de e ju inte så farligt, de e ju inte
så att jag inte har sett något sånt förut" Då ville jag typ säga
något som " Vi kör inte missionären, precis.. " Haha men istället blev
jag röd i hela huvet och bara skämdes. 

Pinsamt? Ja jag tycker det... haha!

Idag ska jag simma med Dessan :)
Imorron ska jag jobba! Tidiga morgnar, usch!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: