2011-07-24
 22:27:43

Sällskapsspel i Strövels

Idag var jag ledig!
Jag och Kalifa åkte ut till min familj i Strövelstorp och åt mat.
Sen spelade vi sällskapsspel med mina systrar och Linnea G.
Det var jätte trevligt :D Min lillasyster skällde lite på mig,
hon tkr att jag skriver för sällan och lovar att tex lägga upp bilder
på våra gerbiler, men det har inte hänt än.
Får väll försvara mig med att tiden går så fort nu när man jobbar.
Men glömmer mycket xD

Nu ska jag och min skatt göra lite mat och titta på priest.
Imorron blir det jobb igen!

På torsdag kommer min kusin och hennes familj ner till oss
från småland och ska bo hos oss under helgen. :D
Tyvärr jobbar jag hela helgen, men några timmar hinner jag
nog med te festivalen. Ska gå några runder med Kalifa :)

Bilder på våra gerbiler kommer inom kort. Måste bara kunna lägga
över bilder från iphonen. Behöver min slaaadd! :D


S O F I A ♥/ photoshop, skönhet & skvaller

Ny design uppe på bloggen, skulle bli superglad om du skrev vad du tycker! Puss på dig sötis



/ http://veys.blogg.se



PUBLICERAT: 2011-08-02, 19:12:06 | URL: http://veys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: