2011-07-08
 22:05:50

min sötnos <3

Min älskling är för söt..
Igårkväll efter jobb frågade han mig på telefon
"Vad ska du göra den 13onde?"
"Ingenting, vadå då?" svarade jag.
"Ne, inget. Undrade bara"
" Jo eller hur, som att du bara undrade vad jag gör på onsdag?"
"ja?"
"Ja, men jag e ledig på onsdag så om de e något du har planerat
måste du säga de för annars kanske jag råkar planera något annat"
" Men jaha.. Jag ville bjuda dig på bio. Den nya terminator går ju nu typ.
Men ville ju att de skulle bli en överasskning."
" Jaha.. Jo, de går väll bra. Men du kunde ju bara ha sagt att du hade pplanerat något, inte vad (A) "
( vill egentligen hellre se den nya harry potter, men han får väll välja denna gången)

Idag när han slutade jobbet mötte jag upp honom å han körde ner mot söder.
Han skulle hämta biljetterna.. Men de var inte till terminator, de var till harry potter (A)
Min älskling kan vara extremt söt ibland ;* Älskar dig!

Nu ska vi se på filmen Beastly :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: