2011-01-31
 19:32:01

Take a risk

Take a risk
Take a chance
Make a change
And breakaway


I fredags åkte jag & Kalifa hem till Dessan :)
Har varit där hela hegen! En riktigt mysig helg måste jag säga.
Vi tittade på filmer, spelade kneikt på xbox, Bakade, färgade hår, var
i lödde, tittade på när Kalifa tävlade och lite annat.
Carro och Fredrik kom också på kvällarna, så vi var 3 par ;)
Dessans fredrik var ju också med :) hahaha! Kan inte sluta tänka på
den knasbollen. Tänk att man kan garva så mkt när man ska sova.. <3

Igår kväll hade jag & Kalifa myskväll. God mat, godis & film.
MÖÖJJS.

Det är inte attraktivt när en kille är "mystisk" eller hemlighetsfull som
jag kallar det. Nejnejnej, där har du fel min vän.



S

Finns ingen sötare än du



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: