2011-02-22
 20:02:13

Casting

Har varit hos Kalifa sen i torsdags. Internet där har
slutat fungera helt nu, så det blir ännu mindre uppdat. nu
när jag är där :P

I fredags fixade vi lite med hans bil och på kvällen
umgicks vi med lite vänner.
I lördags blev det en myskväll.
Melodifestivalen och chips med dipp :D Hände en lite obehaglig sak
på kvällen.. Jag blev jätte yr i duschen och det kändes som att jag skulle
svimma! Tur att jag inte duschade ensam, så jag inte trillade. Usch!
Har varit jätte hängig hela helgen!
I söndags var vi i malmö på en casting
i turning torson. VD'n för företaget ville skriva kontrakt med Kalifa på en gång.
Så på lördag ska vi dit igen och ta lite mer bilder ^^ Glad för hans skull <3
På kvällen bakade vi semlor och mös framför tvn.
Älskar dig min skatt, mer än du tror.

Det är inte dig jag inte litar på... Det är alla andra!




Jag mår nästan dåligt när du säger att du tror att du
älskar mig mer än vad jag älskar dig. Vet inte hur jag
ska visa för dig hur feeel det är!
Jag förtjänar inte bättre,
jag förtjänar dig!!
Du pratar så fint när du beskriver dina känslor för mig, och jag
älskar att du kan vara så öppen för mig! Jag känner mig trygg när du
pratar om dina känslor för mig, och om allt annat! Men har man blivit sårad förut,
så blir man mer och mer stängd. Vill bara att du ska veta att du betyder
jätte mkt för mig och jag vill inte vara utan dig en sekund.<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: