2011-08-31
 15:32:40

Tålamod!

Killar...
Har alla killar kasst tålamod när det gäller "pilliga" saker?
Kalifa fick nästan damputbrott iförmiddags när vi skulle sätta
i linserna. Igår hjälpte jag honom i med dom eftersom han hade bråttom,
men nu skulle han stå där en timme och sätta i dom själv.
En eller flera svordomar hördes. Han blev nästan arg på mig när jag
ville hjälpa honom. " Jag gör på mitt vis!!!" Hahahaha, dampunge <3
Tillslut var dom på plats. Men har aldrig hört någon klaga så mkt
om att de kliar, de e suddigt, jag ser ingenting, blablabla hahahah!

Han joobbar kväll idag, så jag åkte hem till familjen igen.
Mamma är hos tandläkaren nu, hoppas de går bra!
Och Linnea kommer hem från skollägret idag :)

på lördag blir det förhoppningsvis Ullared. Hoppashoppashoppas!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: