2011-08-29
 21:42:54

25års fest

Har jobbat hela helgen. :)
I Lördags hade Binta 25års fest i lokalen på dalhem.
Det var trevligt :D Men eftersom jag skulle upp kl 6 morgonen
efter var jag tvungen att försöka somna tidigt. Vid 11 sa jag till Kalifa
att jag behövde gå å lägga mig, å jag sa att han fick stanna om han ville
eftersom han inte behövde gå upp tidigt dagen efter, men han sa "nej,
så gör man inte mot sin flicka :)" Blev så gudarns stolt! Äntligen en kille
som fattar att man följer varandra.
Älskar dig något enormt Kalifa, å det vet du :) Allt blir bara bättre <3

Igår köpte jag massa nytt till våra ökenmöss :) Nytt att städa med,
en tunnel, nytt "badsand", massa godis, och bomull till huset :)
Det såg sååå snyggt ut när vi hade städat klart till dom. Men en timme
senare såg det likadant ut igen. Dom trivs inte när det är fint xD
Nej dom ska sprätta runt på spånet och maten ska inte ligga i skålen, utan utanför.
Hah! Vi har beställt ett nytt hjul utan plast, för Camaro tuggade sönder de förra.

Wellwell! Kalifa jobbar kväll nu. Så ska krypa ner i min egna säng för en gångs
skull och titta på lite true blood :)

Hare fint allesammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: