2011-04-21
 00:39:21

Jag vill -

Jag vill:
- Ha körkort.
- Ha sommar.
- Åka utomlands.
- Ha pengar, men slippa jobba.
eller egentligen är det inte jobbandet som är jobbigt.
Det är min jävla trötthet som är jobbig. Jag blir trött efter
bara några få timmar efter de att jag vaknat. Behöver tom. sova middag..
Så är lite orolig över hur jag kommer må när jag jobbar. :/

Jag vill INTE:
.. just nu vet jag inte vad jag inte vill.

Ida & Kalifa går ut från Maxi..
Ida säger: "I framtiden när jag har pengar ska jag
köpa en majblomma varje år... "
Kalifa: " Varför då?"
Ida: "Meh tänk själv, man hjälper barnen som säljer dom och
pengarna går till något bra..."
Kalifa: "Tror du jag ska gå å betala 50 spänn för en jävla lappajävel?"
Hah, höll på å dö när han sa så.. xD Jag menade bara en liten Maj-nål (A)
Men han tänkte på klistermärket. pucko! Bara för det ska jag köpa
ett MAJ-KLISTERMÄRKE till honom varje år framöver. tihihi.<3






Kalifa sitter & spelar PS3, och jag spelade nyss the sims 2 ^^
Snart blire duschen, och sen blir det kanske film?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: