2010-09-20
 15:12:33

Is there nothing I can do?

Every now and then I get a
little bit nervous that the best of all the years have gone by

Is there nothing I can do?

Ska på möte sen i Laholm. Det är ungefär det
som denna dagen går ut på.. kul!

Fick världens sötaste sms från världens finaste person igår <3

Ida, jag överlever inte utan dig!
Du är den underbaraste & finaste personen jag känner.
Jag önskar att vi kunde träffas oftare och du ska veta att
jag ofta tänker på dig. Så omtänksam och snäll som du är
finns det inte många av. Jag önskar att jag slapp flytta..



Men svara dåå :(


Jossan

Ida? Hur mår du egentligen? Tycker att din blogg är lite nedstämd nu för tiden.. Senast det var såhär var i Våras. Vill inte ha en sån i repris :( ta hand om dig, låt någon annan ta hand om dig<3


Ida

Förlåt :( Vet inte vad det är! Vardagarna är skit tråkiga! Är bara hemma och ugglar.. Kärleken suger och vännerna har aldrig tid. Jag vill ha en underbar pöjk att mysa med i höstvädret, men NEJ. Man kan inte få allt.. suck



Vill träna igen, men pallar inte ta mig till stan...


Jossan

pluttan då! finns här om du vill prata eller bara hitta på något! <33


Joakim

Du får väll ringa din kk om du känner dig ensam ;)

Vet allt att du har en!


Ida

Jossan: Tack snutt



Joakim: haha! vem har inte det i dessa dagarna? Vissa nöjer sig med en andra nöjer sig aldrig. Right Joakim?


Joakim

Person angrepp där ja :O Det var ett misstag! Hahaha, Du erkänner :D Vad heter den lycklige?


Ida

gee dig! hahaha.


Pontus

Jag har också en KK, min heter Sofia vad heter din? :D


Ida

Pontus; Sofia är din flickvän. Inte samma sak ;)


Mills

Jag har en kk! Bättre än kärlek, kärlek är SKIT!


Ida

Mills; Eller hur.. Ibland känns det så!


Isabell

Ida var de inte du som kallade de för "kram-kontakt" istället för knullkompis? Visst var det du? hahaha sötnos


Pontus

kram-kontakt, HAHAHAHAHAH! Du är den mest prydaste oprydaste personen jag känner xD


Ida

Jag e inte pryd någonstans. tkr bara inte om ordet knulla xD sex-kompis hade funkat. Men ja.. haha! hur fan kom vi in på detta nu då >,<


Adam

Jag kan bli din kk (K)


Ida

GRAAOOWW!! Tack, men kan inte ha hur många som helst ;) hahahahahaha! kidda.


Joakim

I knew it! :D


Snoddan < my new name

Ni e knasiga allihop! Du kan ringa D********

Han är alltid på när det gäller dig ;) hahaha


Ida

Snälla ge er nu :P


Ellinor

Så fin bild!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: