2010-10-22
 17:07:52

Grattis Pappa!

Hahaha som folk kan dampa ;*
Bara för att jag knappt varit inloggad på msn
de senaste veckorna. Hahah, tycker de e as kul!
lättroad,?


Pappa fylde år igår :) Ska fira honom mer imorgon.
Har inte köpt min present än. vet vad jag ska köpa,
men har inte varit i nån affär som säljer sånna än.

Blev så fruktansvärt irriterad häromdan.
Pratade med en kompis, om en annan kompis som nyligen
skaffat pojkvän. Vi båda vet vem pojkvännen är och hon säger
" Asså, han är så fruktansvärt ful, fattar inte hur hon kan
vara tsm med honom" Jag höll minen, men skulle kunna ge henne
en box pga en sån kommentar.
Det roligaste är att HENNES pojkvän, är något av det fulaste
jag har sett. Så varför yttrar hon sig? Man faller inte bara för
utsidan, och det är väll bra som fan att inte alla tycker att
någons pojkvän är snygg. Då kanske hon aldrig hade fått ha honom
ifred? Nej FY för sånna kommentarer. Håll sånt för er själva tack!

Samma sak när en fd klasskramtar berättade för mig och några
andra i klassen vem hon hade strulat med i helgen, och hon
gillade honom! Då säger en av tjejerna *inga namn nämnda*
"Men han är ju inge snygg!!!"
Då reagerade Ida igen och sa " Men *****!! Så säger man inte :S:S"
Som jag snear på sånt. Om en Kille hade berättat för sina vänner
vem han träffar och som säger " Men hon är ju inte snygg"
Hade de varit kul? SENA SNEA SNEA! Yttra er inte om andras utseende.




HAHAHHA Lova var precis här och lånade böcker, och frågade
hur det gick med min kärlek. Åsså berättade jag lite om honom,
och sen om mitt ex som bad mig dra åt helvete när han fick veta..
Då sa hon, " du skulle sagt: Vad ska jag hem till dig och göra?"
HAHAHAH Dog nästan av flabb.


Malin

Kloka åsikter du har Ida!

Jag håller med dig till 100 procent. Om man inte

har något positivt att säga om någon annan kan

man lika gärna hålla käft :)


Anonym

finaste



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: