2010-11-05
 00:29:41

sleeping alone

Nu är min födelsedag sluut, och det känns helt okej :)
Var på körmys innan mellan halv 5 o halv 9.
Där bjöds det på tårta bara för att jag fylde år (A)
Ypperligt trevligt!

Nu ligger jag i min säng, ensam. Känns som att det är
flera veckor sen jag gjorde det senast. & om jag tänker
efter, så var det nog det också xD Saknar Kalifa brevid
mig, men det är samtidigt skönt att ligga å slappa själv.
Man kan släppa en fis utan att skämmas ;) HAHA!
Skämt å sido. Jag är glad att jag har dig hjärtat!

JAG LUKTAR UNDERBART GOTT! Mjau.
Btw, tack för alla gratulationer. Det värmer hjärtat!




Sofie

Jag älskar när du är kär Ida! Du är alltid glad och när du är kär är du dubbelt glad :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: