2010-05-24
 21:52:21

Bring back last night

Love is warm and
understanding
when you're seventeen
love is cold
kills your dreams
and schemes
much too young
the words are comin'
like a neonlight
of and on
bringin' back last night
bringin' back last night.


Tro inte så jävla mycket hela tiden,
jag blir så tröött!

Har varit sjukt gnällig idag :/ Och lätt irriterad.
Så om jag har bitchat mig lite, så förlåt.
Just nu är jag trött på allt, bokstavligen allt!
Jag vet inte vad jag vill och allt känns bara jobbigt.
Vet inte vrf jag känner så, tänker väll för mkt som vanligt..
Orkar inte ta studenten!

Dagens hemlighet: Jag ääääälskar hotpants



Sofia

Du har så vackra ögon!

Och alla får vara lite gnälliga då & då!


Din favorit (A) <3

Bättre tider väntar hjärtat! <3


Ida

Sofia Tack snäckan <3



Min favorit? Ja, det hoppas jag. Men snäll skriv namn xD


Anonym

jag älskar DIG i hotpants


Ida

Där ser man :P Och du är? ^^, Sebastian kanske?


Sebastian

hur visste du det :O


Ida

hahaha, era ip'n sparas när ni har kommenterat förut, så jag kollar ipn som kommenterade och går tillbaks till gamla kommenterar och ser om det är någon som matchar ;) haha<3


Millis,

Graaaow ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: