2010-03-12
 15:04:08

I care about you

Var i Landskrona och badade med klaassen idag.
Alltid lika trevligt :D Jimmy & Tobias är GALNA!
Hahaha, vi åkte vattenrutschbanan så många gånger
att Tobias fick blåmärken på ryggen! Hahaha!
Tobias har underhållt mig med söta sms idag. HAHA fail.
Hans mobil cpade lite, så dom såg liiiite konstiga ut :)
typ: ahaga!! dae ä ju sanet! :D

Ajja.
Jag kräver inte mycket, det enda jag kräver
är att du bryr dig, höga krav va?
Hahahaha, orkar inte.

Ska hem till Yasse sen :D SUPER KUL!
Äre nån man ska supa med, så äre med henne!
Vi skrattar åt allt som INTE är kul. Well well. Slå en pling om du
har tråkigt, vi livar upp stämningen till 10000 :D



I smile everytime i think of you, I smile everytime you smile,
I smile everytime i hear your voice, I smile for you


Sebastian

Så söt du är :)


Carolina

Yes she is! Men rör du dör du.

Btw Sebbis, har du min plattång hos dig? tror frida lånade den.. kommer inte ihåg :O


Annaaa ;)

Åh ska du ut? Vart ska ni? Tempel?

Vill dansa med dej snygging!!! <3


Ida

Ohyes ;) Vi ska göra Helsingborg osäkert!

Vi vet inte vart vi ska :D Slå en pling om du är i stan, så kan vi ses :D <3


David

så sjukt fin du är Ida :) <3 <3


Carolina

Awwhh!

Haru frågat chansen på henne än? ;););)

Hahaha nu kmr hon döda mig :*


Elin

Hahaha Carolina, akta!

Du gör lilla David generad ;) Vad ska han tro om dig?

PÅHOPPARN :*

Men nja, jag undrar faktiskt också ;)


Ida

Haahahhahaha, ni e körda i huvet alltså! <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: