2010-06-16
 22:55:51

snart frisk

Nu är jag snart frisk, så nu orkar jag sitta vid
datorn igen :D Vilket betyder; MER BLOGGANDE!!

Helgen var riktigt seg "/ 40 graders feber och
massa film. Rätt mysigt, men det suger att
må dåligt. Hade ont i hela kroppen!
Idag följde jag med mamma till doktorn. vi tog bussen
kl 9 till hbg. sen köte jag en mascara, lämnade nyckel på
victum och köpte SOMMARKORTET. Så nu kana jag öka runt
i skåne hur mkt jag vill :D (Y)
Sen tog vi tåget till Ängelholm och luchade och köpte jordgubbar (:

SEEEN var jag trött xD Somnade nästan direkt när vi kom hem xD
Som sagt, är inte helt piggilin än.

På fredag vill Sofie att jag ska komma hem till henne.
Lite dricka, vänner och mys sa hon ^^ Låter ju trevligt!
Hoppas jag mår bra tills dess bara (Y)

Dagens hemlighet;
Jag suger på att skriva sms ibland.. Riktigt jävla tråkig är jag




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: