2010-06-18
 21:42:46

Sex and the city 2

Igår var jag på bio med Emma, Sofie och min
kära man Josephine (v.
Vi såg Sex and the city 2. GRYMT rolig! hahah.
Fastnade för en replik;
" Tror han att han får vara otrogen bara för att
han är gay?"
"Nej, för att han är italienare"

HAHAHAHAHHAHAHAHA, ja ni fattar inte..
Men några fattar xD höll på att dö av skratt!
Sen sov jag hos Sofiie



Men men :) Har haft myskväll med syster.
Skräpmat, bra film och gooodis! (Y)

Dagens hemlighet: Jag är sällskapsberoende. Blir rastlös om jag är
ensam förlänge.





Malin

Så långt hår du har Ida, åhhh ge mig!!

Jag vill också se sex and the city, har hört

att den är bättre än 1an :D


Anna

Jag har även hört att SATC2 är bättre än den första, det är ett måste att jag ser den någon gång i sommar!

Vilken karraktär tycker du mest om? :)



http://annahilpinens.blogg.se/



PUBLICERAT: 2010-06-27, 16:51:50 | URL: http://annahilpinens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: