2010-06-29
 17:04:56

Brist på annat

Beroende av: Vänner & varmoboy
Vad tror folk om dig: "folk" Hur ska jag veta de?
Stämmer det: Fråga dom ;)
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och mina ögon.
Hur imponerar man på dig: Oh de är inte svårt. Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: hahah jodå.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Okej älskling ;) Ha de så kul <3"
Sprit, cider, vin eller öl: Cider! (Y)
Brukar du bli för full: Njaae.
Är du allergisk mot något: Kvalster
Antal timmar sömn inatt: försöker med 8
Brukar du komma i tid: Ja, hatar att va sen
När mår du bra: När jag är med dom jag älskar
När blev du fotad senast: För några dagar sen
Vad tycker du om fötter: hahahaha, va? Fetiiiscchshh!!!
Vem saknar du just nu: ...
Favoritdryck på morgonen: Juice eller oboy :)
Rakar du benen: Ja ;P
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardag: 11-12 Helg : 3
Är du blyg: Nej, de skulle jag nog inte vilja säga.
Sysslar du med någon idrott: Tummbrottning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut!
Har du spytt offentligt: Nope
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hahahaha, vad tror du?
Är du nöjd med ditt liv: Jaajjemen!
Vad längtar du till: Öland
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, <3
Hur gammal är du: 18
Är det okej att gråta: Ja, varför skulle de inte vara okej? 
När grät du senast: Igår. Min syster var icke snäll.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Har du piercing: Ja 2 stycken
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag :)
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Jao, rätt så
Är du bra på att laga mat: Jag själv tycker de iaf (A)
Är du flygrädd: Ingen aning
Hur vig är du: extremt! hahah
Är du musikalisk: ja (:
Har du tandläkarskräck: Njaa, lite 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blå
Biter du på naglarna: Nej, inte längre
Röker du: På fester kan de hända, men inte ofta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: