2010-07-21
 21:42:17

Haket med brudarna imorron ;)

Kom nyss på att jag skulle lekt med
Robin idag :O Fan vad dålig jag är som glömmer sånt.
Ajja. Var på stranden i förmiddas, dåligt med
äckel rappsbaggar där var. Urki! Vid 6 tiden
åt vi på en uteservering i Ängelholm som heter Simons :) Mys!

Imorron ska jag till Hbg och träffa Sandra E, Sandra M,
Alle, Lis, Elin H, Nathalie, Matilda, Petra, Zara & Ellen!
Vi ska äta på haket, sen får vi se vad som händer :)

På fredag blire utgång igen, tror jag ;D
På Lördag är jag ensam hemma :o
På Söndag ska vi till varberg (Y)

Dagens hemlighet: Jag är bäst på att bevara hemligheter, varför?
För jag glömmer dom oftast xD

HOFFMAESTRO – Highway man <-- Spotify! kan inte få nog av den :o

Fishtank - VÄRLENDS SÄMSTA FILM!


Julianlinda

Your website is extremely interesting



PUBLICERAT: 2012-07-19, 12:20:49 | URL: http://julianlinda.blogsmile.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: