2010-01-28
 21:50:31

Delade åsikter..

2 nära vänner till mig har nyligen fått reda
på att de är gravida. Har tänkt ganska mycket på
det.. Hur alla säger i vår ålder, " det är klart man tar bort det"
Har försökt se mig själv i någon av mina vänners situation.
Det kanske inte alltid är så jävla lätt? När man vet att det
växer en annan människa inuti en? Delade åsikter..
Man kanske inte känner sig redo, men när man väl har fått
reda på att man är gravid, är inte valet så himla lätt som alla
tror.. Men om man känner att " det bara förstör " Så ta bort
det för barnets skull.. ingen vill komma oönskad till denna värld

Man kan aldrig säga " Jag hade gjort såhär blablablabla"
Förens man faktiskt är i den situationen.

Något som jag tkr är Väldigt läskigt, är att man kan
göra abort i samma vecka som man kan föda ett
fullt friskt barn. DÅ tkr jag att man tar ett liv. Då är det
ju nästan färdig utvecklat.. Eller det måste den ju vara...

Man får aldrig se ett barn som ett hinder, se det som
möjligheter ist..


David Jonsson

Svårt ämne!

"Är det en del av kvinnans kropp.. eller är det ett barn?"



PUBLICERAT: 2010-01-29, 07:23:59 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Båda.

Men det är dock kvinnan som bestämmer över

sin egen kropp, så som sina beslut.


Haakonhedda

Hi, nice site! Keep up the good work!



PUBLICERAT: 2011-05-20, 09:15:55 | URL: http://haakonhedda.blogmedics.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: