2010-02-13
 12:29:35

life is tooo short

Livet är för kort för att man ska gå och
ångra saker. Men NÅGRA drinkar & shottar från
igår ångrar jag.

Igår..
Jag tog bussen till stan vid halv 6. Mötte Sofie
& fick skjuts till Nathalie i Ekeby av hennes mamma.
Där förfestade vi litta! Körde dom "vanliga" spelen så
att man ska dricka så mkt som möjligt på kortast tid.
Ingen höjdare! Sen dog vi till stan vid halv 9,
tog en shot på Tapaz som heter Äppelkaka.
SJUKTGOD! Har ni inte smakat den? Skäms! :D
Den smakar lite äppel kaka och man få lite kanel överst.
(Jag tkr inte ens om äppelkaka ;o) Men den smaka lite
vaniljsås :D Sen stack vi till Tivoli & kollade när Patric,
vår mattelärare hade spelning.
Skit kul!!
Sen stack vi vidare.. Stinsen, Shakespear, Mcdonalds ;D
På Donkan  träffade vi Mattias Och Hans igen ( idrottslärare
& svenskalärare) Lite odd att träffa dom på kvällstid xD

Sen skulle vi dra till Tempel, men jag träffade Marcus,
Sami, Emelie och alla dom andra utanför crome
så jag stannade kvar där tills jag skulle hem :)
Somnade nog vid 4 tiden.. usch! Att åka buss hem var inge kul..
Mådde sjukt illa! Tur att Anna åkte med mig <3

dansade en hel del, sjukt kul (a)
Älskar att dansa :D

Idag?... Det är inte ens lönt att klaga
för jag har själv satt mig i denna situationen..
Har ont i huvudet,magen & i nacken :S
Kanske för att vi "headbanga" Inför Patricks band?
HAHAHAHAHAH... Mitt långa hår, det var inte lätt..


Tobbe

Ska vi dra ut å festa nån helg? ;D


Marcus

Tack för i fredags baby <3 Det du gjorde värmde mig om hjärtat <3 Glad alla hjärtans dag gumman <3 love you <3


Ida

Tackar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: