2010-08-22
 22:45:26

vad gör jag? :(

Alltså åååh!! Nu var jag ju helt inne på att jag INTE
ska börja plugga nästa vecka.. Men fick precis ett
mail från en lärare på teckenspråkslinjen :

Hej Ida!
Det var ju tråkigt att höra. Jag vet att vi har haft andra elever som varit under 20 år och då har kommunen haft olika bidrag som de har hjälpt till med. Jag vet att en tjej fick busskort + matabonnenmanget av kommunen. Vet inte om du har provat detta men det kan vara ett tips?  Om de vill ha en referens eller liknande så får du gärna ge mitt namn och telefonnummer.
Om du inte provat detta så kan det vara en väg. Hör gärna av dig igen vill gärna hjälpa dig så du kan börja redan nu till hösten.
Jag ska kontakta en elev som jag vet fick bidrag från sin kommun hur hon gick till väga.
Vi hörs igen!

Ska jag försöka iallafall?
Vet verkligen inte vad jag känner för :(


celline

sötnos! om kommunen väljer att hjälpa dig

kan du ju prova ett tag <3


Fiie

guuumman!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: