2010-04-04
 00:29:39

Tell me you love me

Hejshejs!

Egentligen borde jag sova snart.. Ska sjunga i kyrkan
imorron, men orkar inte sova xD Kan sova imorron efter
kyrkan ist (A) Sitter å mobbar Anton lite på msn, han har inte
spotify ;D hahah! Skickar lite låtar till honom!

Lyssna med spotify; sötlåt!
Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me


B,

Du e verkligen vacker Ida!

Hur mycket har du gått ner på ett år nu egentligen?

om man får fråga, <3


Timmy

Finaste!

Ska du sjunga påsklåtar? ;)


Elin

Jag älskar din blogg :D stalker hhahaha<3


Ida

B: Tack :) Klart du får ^^ 10 kilo :) Och mer ska de bli!



Timmy: Haha, jao ^^ Kom och lyssna ;D



Elin Jag älskar att DU läser den ;) <3


Emelie

vackra tös!

Jag har ny telefon, så alla mina nummer är borta.

Har samma nummer som innan, så kan du smsa mig?


Frida

I love you


Fie

I lööööve you!


JOakim

Sov du ensam i fredags? ;) :O <3


Ida

emelie : I will :)) <3

frida <3<3<3

fie :D <3<3

joakim S.k.i.t d.u i d.e.t :* men ja, det gjorde jag. Och kallt var det.<3


Anton

Du e fin!


Sebastian

Du & jag, hemma hos mig, lördag? ;)


Madelene (*)

Sv; Tack så mycket :D

Händer idag?


Ida

anton ; tack :) <3

sebastian Dröm vidare ;) Fast är ju sugen att se den nya lägenheten :o <3


Anna :)

varför tycker alla om dig och inte mig? :(

Ledsen i ögat! saknar dej honey! <3


Bebban

Hahahaha Anna xD din lilla spjuver!

Det kan du väll räkna ut själv?

Hon är omtänksam, rolig, snäll, söt, busig, får ALLA på bra humör, snackar inte skit, ärlig, klantig, ja helt underbar det vill säga ;D



Man ska inte ifrågasätta en självklarhet ;)


Ida

Så söööta ni är! Ni gör mig så glad och FEST SUGEN!

Ida wanna have some fuuuun ;D hahaha <3


Sessan

Snygging ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: