2010-04-21
 16:48:13

Gymmet = funfun!

Sov precis 3½ timme. Vad är det för fel på mig? :O
Känner mig sliten som sören, men är ändå på topp typ.
Ajja, det var en kort skoldag idag som tur var. Har så himlans
ont i halsen.

Slutade vid 10, efter det stack jag och favorit
Dessan till Gymmet! Vi har så sjukt kul när vi tränar tsm.
Vi skrattar med och åt varann xD Dessan hade träningsvärk sen innan,
så när hon skulle upp från en matta sa hon " Skratta inte åt mig om jag
inte kommer upp" Då fick jag en bild i huvudet av att dessan inte kom
upp från mattan och började asgarva. Jag måste ha blivit tappad i göölvet
eller något när jag var liten. ;*
När vi hade duschat och skulle sticka, sa en äldre dam till oss:
" Det är så roligt att se att ni har så kul när ni tränar! Ni
skrattar och ler hela tiden, ni sprider glädje till alla andra!"

Haahahahaha, så jävla sött.
Men ja, vi har skit kul när vi tränar. Kollar in alla killars gumpalallor,
och pratar skit samtidigt. Kan inte bli mkt bättre (Y)

Nu ska jag... vet inte vad jag ska ;o



Fiiie

Vi har också kul när vi tränar :D DU gör det kul!

En Ida och hennes skratt gör alla glada! <3


Nathalie

Alla har kul med dig. Du har kul med alla. Du vet verkligen hur man förgyller någons dag! Jag säger bara ;" YES DEN ÄR MIN (6)" Hhahahah, remember?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: