2009-11-11
 18:11:03

sjukhus suger

Jag har kommit på en sak.
Vafan läser jag omvårdnad för? Sjukhus är deprimerande!!!
Jag ska bygga mitt eget sjukhus, där alla ska få GODA nyheter.
Jag har ont i hjärtat. hah! Får hjärtklappning bara jag går
från sängen till  toa, inte kul alls!

Vad händer nu då? Ska jag gå å lägga mig
klockan 18.10? :S Eller ska jag se en film?

Vänner.. vafan har man dom till? å va fan gör man utan dom?
Jag fattar nu varför Du var så surig hela tiden.. jag förstår nu.. <3
miss u,

Du säger att jag berättar saker sist för dig?
Det kanske finns en anledning? Kanske för att man aldrig finner
tröst hos dig? Kanske, för att de inte går att prata med dig?
Kanske för att ditt ego är större än.. Nej jag ska inte vara elak
Jag har varit off mot dej enda sedan du sårade mig JÄVLIGT mkt.
Du och DINA vänner kan.. ja jag vet inte, orkar inte.
Du är inte dej själv längre.

BTW, till er andra. LEKA NÅN DAG? :D
Johanna, jag vet att du viiiiill ;) <3

UTGÅNG PÅ FREDAG TJEJER :D:D:D <3


David Jonsson

Åh jag vill leka med dig Ida:D kom och hämta mig ;D <33



PUBLICERAT: 2009-11-11, 19:16:00 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Jajjemen! Hämtar dej på cykeln <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: