2009-05-03
 16:08:23

Löööööve.

Igår, var jag på Beccas konfirmation.
Det var jätte trevligt ;) Och Becca sjöng jätte fint i kyrkan.

På kvällen bjöd Marcus mig på bio :) Vi såg fast and furious.
Den var jätte bra! och, man behöver inte ha sett dom andra för att hänga med ;)

Vaknade tidigt imorse "/ kunde inte sova, hade skit ont i magen..
Stackars Marcus, han såg helt yrvaken ut när jag väckte honom.
Jag älskar dej <3
 

Jag har snart läst ut Twilight bok nr 2
Guuud, har hatat boken ända in till sida 300+ typ.. xD
men nu är den lika bra som 1an (A)

Btw, 2an kommer på bio den 20 nov (A)

Någon som vet något bra klipp på youtube? (A)


Marcus Boysen

Tack för igår älskling <3 Det var jättemysigt :D Synd bara att du fick så ont i magen imorse :( det går över ska du se :) <3<3<3


Marcus Boysen

Din blogg är jättefin nu älskling <3<3


Ida

Tack älskling<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: