2009-05-06
 19:45:44

Longing for Lullabies

Skolan, var mer än onödig idag!
Kunde lika bra ha stannat hemma -.-
Vädret har förstört hela dagen. Vi skulle åkt ut med
ett fartyg och tittat på "djur" men det blev inställt eftersom
det var så dåligt väder.. Så vi fick ha matte istället.. kul!
Ingen hade matteböcker med sig, så det blev en slapp lektion
men ändå, kunde sovit istället..

Min huvudvärk tar DÖD på mig!

vi var och hälsade på hundbebisarna innan.
Dom blir bara sötare och busigare!
tänk, om 2 veckor och 1 dag får vi ta hem den lille sötnosen :D

Jag kom att tänka på en sak innan.. tänker as mkt på kärlek nu när jag läser kärleksböcker (A)
Men iallafall! Jag har alltid varit kär. Alltid ;s Det finns nog inte ens nån
vecka i mitt liv då jag inte har varit kär. Det e läskigt.

Jag förstår inte hur man kan vara tillsammans med någon som man inte kan
lita på. Jag förstår inte hur man kan vara tillsammans med någon som man inte
kan berätta allt för. Jag förstår inte hur man kan vara tillsammans med någon
som gör om samma "misstag" om och om igen. Jag förstår inte hur man kan
vara tillsammans med någon bara för att den är snygg!?
Jag förstår dej inte ;s

Älskling, du är mitt allt (v)

I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take breath with out you babe
I don't wanna play that part

You live, you learn
You love, you burn
You win, you lose
Becoming you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: