2009-05-01
 22:29:02

1a Maj

Valborg igår
Mådde inte alls bra, så hade bara mysmys med Marcus.
Vi var nere i parken och tittade på bollracet, och skulle titta på
när "byalaget" skulle ha allsång på scenen. Gissa vem dom tvingar
upp på scen å sjunga? mig.. såklart... skit kul ^^
Sen stack jag och marcus hem till mig och tittade film.
Jag blev lite väl surig på Marcus, jag hade ett paket popcorn kvar,
och Marcus brände dom i micron -.- så jag fick inga jävla popcorn xD
Man kan sura för mindre! förlåt Marcus <3

Idag, har jag klippt gräset, fastän att min nacka dödar mig..
Har aldrig haft såhär ont i nacken innan "/ Kan nästan inte
vrida på huvet, å det gör skit ont när jag tittar ner..
Skulle egentligen ut med tjejerna idag ju ;(;(;(
Men fick stanna hemma och grilla med familjen + Kurt och Lova...

Btw, Idag badade vi i poolen :D det var SKIT kallt ;o

Imorron ska jag på konfirmation! Becca konfirmerar sig..
Så ska träffa Hela Marcus släkt imorron, pinsamt? :D
Ajaah. Är Ganska van nu.. och på kvällen ska vi på bio :D
igen (A) Marcus fick välja denna gången, så det blir Fast and Furious



Jonas

<3<3<3!



PUBLICERAT: 2009-05-01, 22:45:18 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Marcus Boysen

Stackars dig gumman <3 Du ska se att din nacke blir bra igen snart :D Jag ska för fan vara fadder imorgon åt min syrra :O pinsamt :P Det var mnysigt att bada med dig idag :) Bio imorgon :D UNDERBART ! ! ! :) ( BTW: jag ber om ursäkt för popcornen älskling /// Nästa gång ska jag passa dem bättre ) Love ya <3<3 ///Din Marcus



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: