2009-01-25
 11:21:14

Schindlers list

Igår kväll satt jag och pappa uppe och tittade på Schindlers list
på kanal tv4 film. Jag har sett filmen iannan, men då hade jag inte varit
i auschwitzh och Birkenau. Fy fan säger jag bara..
Fick 1000 bilder i huvudet när jag såg filmen.. Att människor kunde
gör så.. Oskar Schindler är en av de största männen jag vet.
" Makt är inte att kunna döda. Makt är när man kan döda, men låter bli"



Alla borde besöka Polen. Eller iallafall se filmen Schindlers list.
Man blir mörkrädd.


...


frallzz

åhh jag gråter till den filmen, såå djup och bra :)



PUBLICERAT: 2009-01-25, 15:43:24 | URL: http://frallzz.blogg.se/
Anonym

åhh jag gråter till den filmen, såå djup och bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: