2011-09-01
 22:29:46

hata vs älska

Det är såååå mycket lättare att hata än att älska.
Visst, det finns inte många själar jag hatar i denna världen.
Men inte många jag riktigt älskar heller. Så jag filosiferar kring de jag har.

Att hata.. Visst man blir lite galen och säger lite fula ord och man
kan iprincip skaka i kroppen lite om man är rikigt förbannad!
Men att älska.. Man är ständigt nervös, man är ständigt orolig,
man är ständligt rädd att förlora dom man älskar. Man är inte rädd att
förlora någon man hatar precis.
Dom man älskar sårar dig hårdare än så som dom man hatar gör.
Så egentligen önskar jag att jag hade fler jag hatar än jag älskar..
Men att älska är underbart! Att hata är bara onödiga känslor, känslor man
kan lägga på annat.

Blä!

Ajja..
Börjar bli trött på att Kalifa jobbar kvällar. 16-01 är rätt piss!
Har inte sett honom många timmar denna veckan.
Men föhoppningsvis ska bara vi två ha en heldag på ullared på lördag. :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: