2011-05-01
 15:52:49

Valborg

Det blev en mysig valborg.
Först var jag och Kalifa nere i örjaparken med alla andra
från byn. De grillades, var bollrace och trivselkören sjöng.
Sen stack jag, Kalifa, Linnea & Albin til Helsingborg.
Vi gick några rundor på tivolit och Kalifa vann 3 nallar åt mig :)

Söndag redan..
Vi ska nog en runda till stan och träna eller nått.
Annars händer det inte så mycket.

Har hört några kommenarer om att jag och Kalifa umgås iprincip
varje dag " är inte de jobbigt? ni saknar ju aldrig varann" osv..
Just nu är Kalifa hos mig varje dag för att han behöver komma bort
från hemmet ett tag. "Lite semester" Därför umgås vi varje dag.
Annars, nej det är inte jobbigt, för vi älskar ju varandras sällskap.
De e inte så att vi sitter och håller handen hela tiden och inte lämnar
varann för 3 sekunder. Han kanske spelar Ps3 och jag
skriver på bloggen, gör något med min syster eller tittar film?
Vi har lätt för att sysselsätta oss själva! Och på vardagarna har han
sin skola, så då träffas vi bara på eftermiddagarna/kvällarna.
Klart vi saknar varann! När han e i skolan, bowlar, tränar, e i höganäs,
håller på med bilen. De e alltid något känns det som :)
Så till er med kommentarer: Vi klarar oss fiiiint! Vi är dock 20,
tänk sen om man flyttar ihop då? Då blir de ju samma sak.

Nu ska jag titta på förhäxad :)
Kalifa tittar på lite stunt klipp från youtube på sin dator


Evah

SV: Bra det :)

Precis. Som jag skrev i inlägget, man måste ju ha egentid också. Det tjänar förhållandet på, men också tid tillsammans.



PUBLICERAT: 2011-05-02, 13:18:40 | URL: http://Evaaaahs.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: