2011-03-24
 19:54:48

Sviiissshhh.

I Tisdags skrev inte Kalifa ett enda sms på hela dagen.
Jag skrev iof inget till honom heller, för det är alltid han
som brukar börja (A) Men vid 7 på kvällen blev jag lite tjurig/orolig
eftersom han inte hört av sig på hela dagen..
Vid 8 knackade någon på dörren. Pappa gick ner och öppnade och hans
första kommentar var " Jaha, var det bara du :)" Jag trodde de var nån granne.
Sen blev de tyst, å jag skulle gå på toa. När jag öppnar min dörr kommer det
en lång mörk kille mot mig. Ja fy faan vad rädd jag blev xD Men självklart glad (A)
Älsklingen min har tappat bort sin telefon. Så han kom hem till mig för att
säga att han inte kan bli nådd ;) Och att han ville sova med mig.
Vi åkte hem till honom, på onsdagen slutade han vid 12, så jag fick sovmorgon
och stannade kvar. Vi bytade lampor på hans bil & var på väla.

I förrgår sökte jag ett sommarjobb. Igår ringde dom och vill boka tid för
en intervju. "kan du redan imorgon?" Så idag, fick jag jobbet ;) GÖTT!
moneymoneymoney!

Känns väldigt tomt när Kalifa inte har någon telefon. :/


2 personer som betyder lite extra;
Niklas, vil bara att du ska veta att jag finns här för dig! I alla lägen <3
Dessan, Tack för allt ditt stöd och för att du gör mig så glad <3


Jesper

Grattis till jobbet! :D


Ida

Tack så hemskt mycket :D


lovisa

allt brA?:D



PUBLICERAT: 2011-04-04, 14:50:50 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Anonym

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!


Anonym

fin blogg!



PUBLICERAT: 2011-04-04, 15:12:08 | URL: http://litesomhanna.blogg.se/
LIGER

You are always welcome for the moral Support :)



PUBLICERAT: 2011-04-04, 15:38:41 | URL: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: