2011-03-08
 19:29:05

Smart + Jag AB

Har ni någon gång känt er riktigt, riiktigt smarta?
Jag gör det, ibland. Samtidigt som jag ibland kan känna
mig riktigt riktigt korkad.
Ibland tänker jag lite längre än vad jag borde eller vill.
Om jag misstänker att någon ljuger för mig, då gör jag
en stor utredning i huvudet och samlar bevis. Sjukt va?
Jag samlar så mycket bevis att personen sen inte kan komma
med ytterligare lögner för att stödja sin första lögn.
Jag har jätte lätt för att känn igen en lögn när jag hör en. Små lögner
är nästan lättare än stora.

Sen är jag göö bra på att få fram sanningen genom att ställa
massa förvirrande frågor (6).
Nej men ja. Jag hatar lögner. Fick höra ytterligare en lögn idag
som jag gjorde en utredning på, därför började jag skriva detta inlägget.
Jag borde bli psykolog, polis eller advokat :O Eller inte.

Nu ska jag titta klart på filmen Jag AB med kjell Enhager.
Man får en bra tankeställare och den e sjukt rolig :D



Sofia

Du är en av de smartaste personerna jag känner Ida ;)


adam

du ÄR smart ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: