2011-06-09
 17:17:24

Kalifas student imorgon

Imorgon tar Kalifa studenten från fordons programmet :)
De ska bli skojj! Har aldrig riktigt gillat studenter, men men!
Hoppas de blir ändring på de. Själv hade man ju 40 graders feber
på sin egna student.
Poolen är uppe förresten :) Tog första doppet i måndags. Så varmt
det har varit nu dom senaste dagarna, usch så svettigt!!
och sen har det åskat på nätterna :/ Hatar åska! Tur jag
har en modig man bredvid mig i sängen varje natt så man slipper va rädd ;)

Ska in i duschen och raka benen nu hade jag tänkt (Y)
Ludna ben är inte min grejj ;) hehe! Funderar på lockigt hår
imorgon, så ska man sova med två inbakade flätor kanske?

Om lite mer än en vecka börjar jag jobba :) Spännande!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: