2011-02-22
 20:09:09

Några sms av många ;$

"Ida jag tycker du är riktigt söt ;s"
"Sen blev jag helt galen i dina ögon"
"Får jag kyssa dig? ;$"
"Du har mitt hjärta"
"Ida.. jag älskar verkligen dig :$"
"Hoppas du sover gott hjärtat och tack för den mest underbara
veckan någonsin älskar dig"
"Pinsam fråga men.. Vill du kanske stanna en natt till?"
"Finns ingen som du.. Du är underbar på alla sätt som finns. Vill alltid
att det ska vara vi"
"älskar dig mer efter varje dag"
"You are the most beautiful girl i have ever seen"
"Du är den mest underbara tjej i hela världen och jag kan
inte se mig själv utan dig. Varje dag du ler får jag fjärilar i magen,
varje gång jag ser dig blir jag helt varm. När du kysser mig känns det
som om tiden står still. Ida jag älskar dig så sjukt mycket och du är tjejen
jag drömt om <3 Du är så mycket, kan knappt förklara det.
<3<3<3<3< IDA <3<3<3<3"
"Dagarna jag är med dig är guld värda. Det finns så mycket vi kan göra
tillsammans och det ska vi göra också även om det kostar mig en miljon."
"Jag tror att vi älskar varann så mycket att vi nästan är perfekta"
"Du är sjukt underbart fantastiskt vacker"
"Du e enormt vacker. Din utstrålning bländar. Jag har aldrig mött en tjej som du!
Jag tänker alltid på dig och när jag inte är med dig saknar jag dig<3"
"Du är mitt allt älskling <3"
" Bästa alla hjärtans dag någonsin med dig babyy! <3"
"Ida jag älskar dig du är tjejen jag drömt om så länge och äntligen har jag
hittat dig. Jag tänker på dig dag som natt. <3"
"vet inte vad jag skulle gjort utan dig!!"
"Min underbara flicka <3"

Älsklingen min, tack för alla dina fina ord <3
Detta är bara några få av alla fina sms jag har fått av dig.
Jag önskar att jag kunde vara exakt lika söt tillbaka men
jag har lite svårt att förklara hur jag känner just nu efter allt.
Du är min skatt.


Anonym

Han älskar verkligen dig


Emelie

awh så söt han är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: