2011-02-16
 00:30:43

Så trött..

Något av det bästa som finns är när man får oväntade sms.
Tillexempel när man precis har pratat med sin pojkvän, så får man
ett sms några sekunder/minuter direkt efter man lagt på om att
han älskar en, eller redan saknar ens röst. Eller när man precis
har lämnat varandra och man får ett sött sms att man redan saknar varann.
Kom å tänka på de nyss när jag pratade med Kalifa i telefon
i nästan 2 timmar :)


Jag börjar bli så trött på människor! Människor som inte förstår när det
räcker! Jag & Kalifa pratar om iprincip allt, så jag vet vad du skriver
till honom..
Jag tröttnar också på en viss person som en dag kommer med kärleksförklarningar
som inte besvaras, och sedan har en ny flickvän 4 dagar senare? HAHA, jag är
inte direkt förvånad. Men ändå.

Jag är sååå trött på skvaller, rykten och missförstånd. Jag & Kalifa är likadana
när vi inte vill såra andra människor, genom att inte säga precis vad vi tänker och
tycker. Tex ang sms, när vi är trötta på nån så kommer vi med lama bortförklaringar
varför vi inte kan svara, eller träffas istället för att säga sanningen.
Låt oss VARA.

För övrigt mår jag prima. Har haft en mysig helg med Kalifa!
Och nästa helg har han lovat ska bli ännu bättre :o Det blev lite
klödd under alla hjärtans dag, så nästa helg är en Ida helg :)
Vi ska typ, baka :D Bara för att jag gillar det (A)


adam

jobbiga idioter.. Vet vad du menar


Emelie

vem e de som håller på?


Anonym

du är så vacker <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: