2011-04-04
 14:45:23

april april

Åhh så lättlurad jag är :/ haha!
hatar 1a april. Jag & Kalifa lurade hans mamma (A)
Vi sa att hon skulle bli farmor. Hon blev glad xD haha!
Sen fick vi ju säga "april april" Hon fattade inte först att hon blev lurad.
Så när vi kom hem började hon prata om att hon längtar tills
vi ska få barn xD Men det får nog vänta ett tag till.. haha

Annars..
Jag & Kalifa har varit en bit utanför Torup i helgen hos Patrik och Martina.
Härliga människor :D Jag & Martina körde en hel del bil :D
På fredag kvällen va de bara vi 4 som drack lite och var sociala ^^
Sen på lördagkvällen stack vi till en kille som heter Emil på "fest"
Alla drack förutom jag. Jag dricker inte öl eller mojito, så jag
sket i det. De enda som var roligt den kvällen vaar att jag och
Martina lärde känna varann bättre.

Om nån timme ska jag & Kalifa till hans mormor.

köss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: