2010-09-08
 21:54:45

Niklas Stokki Stockhausen

Dina kommentarer är sjuka.. HAHAH!!

Ida  || säger:

Om du inte hade varit kille hade du fått vara med  
Stokki | ALT <3 | säger:
Jaha, bara lägg skulden på könet !
könsdiskriminering  
Ida  || säger:
Hahah, men vi ska basta och lägga ansiktsmasker och sånt   Och prata om SEX! hahaha
Stokki | ALT <3 | säger:
FAN VA NAJS!  
Ida  || säger:
hahahaha
Stokki | ALT <3 | säger:
Säkert att jag inte får vara med ?
Ida  || säger:
Hahahaha, Tjejkväll!! xD
Stokki | ALT <3 | säger:
ja vadå då?  
E DE BARA FÖR ATT JAG E RÖDHÅRIG ?!  
Ida  || säger:
HAHAHAHAHAH
Nej, för att du har en SNOPP.
Stokki | ALT <3 | säger:
JAHA ?!  
e de bara för att den är/va RÖDHÅRIG
Ida  || säger:
HAHAHAHAHAHA OMG!!!! Mer än vad jag ville veta..............
Stokki | ALT <3 | säger:
haha, bara för att jag kan få alla till o skratta ^^
Ida  || säger:
hahahahaha
Stokki | ALT <3 | säger:
erkänn jag e duktig ^^
Ida  || säger:
super.


linnea sis

HAHAHHAHAHAHAH xD


Ida

Hahahah han e litta sick ibland ;)

Buuuut, thats what we like about him, isnt it? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: