2010-09-27
 14:34:12

Måndag

Tjingtjing!

Somnade för sent igår! Är så slö idag xD
Var ute och gick i en timme med Taiga innan.
Har träningsvärk sen igår. Det är både skönt och de gör
äckligt ont. Var ute och sprang i 40 minuter igår. Brukade
aldrig få träningsvärk av de innan xD Så nu jävlar ska jag
börja träna regelbundet igen! Äntligen! Ska till Hälsans hus
med Anna ikväll och imorron ska jag Gymma! Kanske simma
med syster på fredag?

En fd. vän ringde igår precis som om ingenting hade
hänt. Kändes väldigt odd! Men jag är inte den som är den,
det var faktiskt du som sa upp kontakten med mig, inte tvärtom.

JAG VILL OCH SKA PIERCA TUNGAN!!!!

dont fill me with doubt

FREDAG <3


Pontus

Söta tjejer :)


Alex

vem e hon till vänster? :) Sötnosen till höger känner jag ;)


Ida

Nathalie heter hon :) Min lilla prinsessa!


Steffentanja

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!



PUBLICERAT: 2011-01-12, 13:55:31 | URL: http://steffentanja.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: